informacje



wtorek, 27 marca 2012

Chemistry Cat po polsku!

Zajrzałem ostatnio na Memowisko, aby zorientować się, to też ostatnio jest na topie. Aktualnie na topie jest oczywiście Paczaizm, ale wpadł mi w oko również inny kotek, bardziej pasujący do tego miejsca.


Chemistry Cat to uroczy kociak wykładający na auli, na tle tablicy zapisanej skomplikowanymi wzorami, w których dają się zauważyć myszki i kawałki sera. Zdjęcie pojawiło się parę lat temu, będąc wykorzystywane jako tło dla naukowych żarcików, opartych na grach słownych. W internecie anglojęzycznym jego popularność jest na prawdę spora. Jednakowoż w polskim internecie żart ten się nie zakorzenił, a że to na prawdę ładny mem, postanowiłem go przetłumaczyć.
Oczywiście nie wszystkie żarty daje się wprost przenieść na inny język, mam jednak nadzieję że to co wymyśliłem, nie odbiega za bardzo od poziomu oryginałów.






Gwoli objaśnień: Bar, Argon, Seryna występuje w mleku (więc i w serze), na tablicy Mendelejewa między rubidem a itrem jest stront, a Miedź ma po drodze do żelaza Nikiel i Kobalt, Woda to H2O a woda utleniona H2O2

4 komentarze:

  1. Czadowy dowcip!
    CO?

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba któryś (z odpowiednią notką) podkradnę na memowisko...

    Admin

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać memowisko pilnie śledzi wpisy które je cytują ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing! Its actually amazing post, I have got
    much clear idea on the topic of from this paragraph.
    Also see my site: Environmental Chemistry

    OdpowiedzUsuń